29 Ocak 2015 Perşembe

Alpişko'nun ilk yaş günü :) / Deniz Temalı Parti

Bloga yeniden dönmeye karar verdim madem, hayatımızın ennn büyük süsüyle başlayayım, Alpişkoylaaa :) Doğum günü Ekim'deydi yani üzerinden bir kaç ay geçti, hatırlamak benim için keyifli olacak :)



Alp'in doğum gününden önce hem bayram hem de Merve'nin nişanı için Samsun'da bulunmamız gerektiğinden doğum günü hazırlığı diye bir şey yoktu ortada. Samsun'dan dönüpte bir haftadan az kaldığını farkettiğimde "ayyy napacağım şimdi, ilk doğum günü yaaa" şeklinde dönüp durmaya başladım :) Neyseki ev ev değil hobi dükkanı:) tülmüş, keçeymiş.. ıvır zıvır her şey var ...

Önce temaya karar vermeliydim ki Alp'in balıkları çok sevdiğini hatırlayıp "eeee hem balık kısmettir kısmeti bol olsun alpişkonun" deyip başladım hazırlıklara :) 

Evde daha önceden Alp'in odasında kullanmak için Hakanla birlikte kesip diktiğimiz keçeden bir kaç balık, deniz atı deniz yıldızı falan vardı zaten. İçlerinden en çok yengeci beğenip biraz sayısını arttırmak için aldım elime iğneyi makası :) Aslında ilk düşüncem içlerine kuru lavanta doldurup tepelerine kurdele dikip gelen misafirlere bu şirin yengeçleri dağıtmaktı, fakat kısa sürede o kadar çok yengeç dikemediğim için hepsini süslemede kullandım .


Mavi , turkuaz tüllerle duvara bir hafta öncesinden yapay deniz yaptım :) balıklarımızı ve yengeçlerimizi üzerine tutturdum :) Hem havamız değişti hem de fotoğraflarımızı bu yapay denizin önünde çekildik. Hakan çok beğendi salonun renklerine de uyduğu için hep kalmasını bile teklif etti :)

                                      

E yengeç dağıtma işi olmayınca başka bir şey bulmalıydım. Evde fazladan küçük cam şişeler vardı (Daha önce arkadaşım Eda'nın oğluna hazırlık yaparken fazladan almıştım). Alp'e kullandığım okyanus kokulu bebek kolonyasından doldurdum şişelere, etiket hazırladım, süslemesini yaptım. İşin en güzel kısmı buydu bence çünkü mis gibi buram buram Alp kokuyordu odanın içi :)


 Eeee doğum günü Alp'in, onu da partiye hazırlamak gerekliydi :) Önce gazeteyi kullanarak kafasına göre kalıp çıkardım, sonra kestim biçtim yapıştırdım :) Bizim sarı kafaya çok yakıştı :)


 Sırada pasta vardı. Şeker hamurunun görüntüsünü çok seviyorum ama şeker hamuru kaplı pastayı yemeyi pek sevmiyorum. Ayrıca kendim yapayım ki Alp de tadına baksın kendi pastasının istedim. Böylelikle ilk şeker hamuru serüvenim başlamış oldu. yengeçti ahtapottu derken keyifli bir hal almaya başladı. Tadını en çok sevdiğimiz kremalı yaş pastayı yapıp üzerine yerleştirdim süslemeleri.
Halalarının yardımıyla bir de havuç topları yapıp turuncu balıklar kondurduk üzerlerine :)


 Sayfamı önceden takip edenler bilir bu kutuyu :) Önce bizim düğün sonra Alpişkonun doğumu... gelenlerin tatlımı tatlı mesajlarını toplamak hep bu kutunun işiydi :) Bu kez de görevinin başındaydı tabi :)


Son gece boş oturamadık ve Alp'in halalarıyla keçeden bu hazine sandığını hazırlayıp içine de hani şu altın gibi para şeklinde çikolatalar var ya, onlarla doldurduk işte :)


Sonra da Alpişkonun halaları , kuzenlerimiz , Ankara'dan gelen anneanne şeklinde küçük sevimli bir ilk yaş kutlaması gerçekleştirdik :) Aynı gün babacığımın da doğum günüydü :) babam ve kardeşim gelemediği için babaannemlerde ikinci bir kutlama gerçekleşti, karşılıklı fotoğraflar gelip gitti :) ( Babam kusura bakmasın ama bizim parti daha renkliydi ;) )

 Her yaşını böyle şen , sağlıklı, huzurlu kutlayalım inşallah Alpişko kuzusu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...