21 Haziran 2012 Perşembe

El Sanatları Sergisi


Geçen hafta Kızılay metrosunun sergi alanında el sanatları sergisi vardı. Bloglardan görüp bitmeden bir bakayım demiştim ama çıkmış aklımdan. Babaanneme giderken bir baktım köşede bir amca topaç ( leylak dalı'nın blogunda bahsettiği topaçlarmış işte onlar :) ) yapıp satıyor, sonrasında yanına sıra sıra dizilmiş standları görünce farkettim unuttuğum serginin tam ortasına düşüverdiğimi :) E sonrası malum baktım da baktım :) Hipnoz olmuş gibi her şeyi incelerken nasıl oldu bilemiyorum kendime engel olmayı başardım ve çok fazla şey almadım :)


Lületaşından yapılmış her şeyi uzun uzun incelerken bu atı görür görmez almak istedim sevgilime. Kendisi henüz görmedi ama ben pek sevdim, iyi anlaştık biz :) Bir gün kesin elime lüle taşı alıp bir şeyler yapmayı deneyeceğim,  bir kurs falan bulsam, bir de vakit bulsam daha güzel olur tabi :) 



 Hakkaklık (metal hat oyma) standına da bakarken anahtarlık yaptıklarını farkettim. Zeytin ağacıymış, üzerine istediğinizi hemen yazıp vernikliyorlar , azıcık kurumasını bekliyorsunuz. 2 tane anahtarlık seçip ikisinin de bir tarafına benim , bir tarafına sevgilimin soyadını yazdırdım. Neden? Çünkü o ev sadece bizim değil de, iki ailenin birleştiği bir ev olsun istiyorum. O yüzden isimlerimiz yerine ikimizin birden soyadı olsun istedim. Böylelikle evimizin ilk anahtarlıkları da alınmış oldu :)

Sergideki diğer standları Sevgi güzel güzel anlatmış blogunda şurada ve şurada :)

5 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...