1 Haziran 2012 Cuma

Düğün Davetiyemiz ^_^


Haziran ayına girdik, yani düğüne 1 buçuk ay kaldı ^_^ Davetiyelerimizi dağıtmaya başladık bile. 

Blog açtığımda sadece kendi yaptığım işleri paylaşırım diye düşünüyordum,  ama evlilik hazırlığı çok keyifli bir şey (Allah isteyen herkese nasip etsin). Her şey böyle süslü, renkli olunca paylaşmadan duramıyor insan :) 

Davetiyemizi "elite sade davetiye" kataloğundan seçtik, kendimiz yapsak eminim yine buna çok benzer olurdu. Olsun istediğim her şey var (ayy doğru ya kuzen can'ın resmi yok üzerinde :p ben yapsam o aşağıdaki gelin damat çiziminin yanına can'ı da eklerdim :p). 



17 yorum:

  1. ben çok beğendim davetiyeyi, tam yazlık olmuş, hatta modelini mi çıkartsam napsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim :) bence de yazlık bıcır bıcır bir davetiye :) Elite davetiye'de kodu 9106, renklerini ve kağıdının kalitesini çok beğendik biz

      Sil
  2. bende bunu çok beğenmiştim ayça gerçekten tam yazlık duygulandım şimdi ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu mu seçtin sen de? başka mı yoksa ? ikimize de uğurlu gelsin inşallah :)

      Sil
  3. Allah tamamına erdirsin inşallah, pek de güzel davetiye seçmişsiniz. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. yaaa çok şekermiş:))

    gelinle damata da bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş gerçekten allah mutlu etsin :)

    rosaygrismoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, bizim de çok içimize sindi. ben biraz sevimli, biraz renkli olsun istiyordum zaten :) ilk düğünde (ankara ve samsun için 2 ayrı düğün olacak) ben de renkli olacağım zaten biraz :)

      Sil
  7. Davetiyen çok güzelmiş,bakınca içim açıldı :) Şimdiden mutluluklar dilerim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , biz de çok sevdik gerçekten :) ama hızımızı alamayıp biraz fazla bastırmışız sanki, bir sürüsü duruyor daha :)

      Sil
  8. aaaa benim davetiyem de bu =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel değil mi :) gerçeği fotoğraftakinden daha güzel bence :) ikimize de şans getirsin :)

      Sil
  9. tüm detaylar çok güzel çok özenmişsiniz, hayırlı uğurlu olsun, tebrik ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) keyifli ve detayın bol olduğu bir süreçti :) güzel geçti çok şükür :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...