29 Şubat 2012 Çarşamba

Ziyaretçi ( Anı ) Defterimiz :)

Düğün hazırlıkları kapsamında bu kez ziyaretçi defteri hazırlamak istedim, ve niyeyse biraz acele ettim. Bir iki yere bakıp istediğim gibi düz defter bulamayınca, aslında defteri de mi yapsam diye düşünüp dururken buldum kendimi (bu kısmı sakın denemeyin bence :) ) ve sadece 2 yere bakmış olmama rağmen daha fazla gezmemeye karar verip, düzgün tek bir defter almak yerine 3 adet tek ortalı küçük boy resim defteri ve kapak yapmak için mukavva satın aldım. Bu malzemelerden tek bir defter elde etmek işkence gibi bir süreç oldu, neyse ki imdadıma Hakan yetişiverdi :) Ben de "ama olsun böyle daha ekonomik oldu hem" diyerekten yaptığım şeye mantıklı bir açıklama yapmayı denedim, o defterle uğraşırken :)










Hakan zor kısımlarla boğuşup, bi güzel ölçüp, kesip yapıştırıp, hatta dikip :) beyaz bir defter elime tutuşturunca bana da keyifli kısımları halletmek kaldı :) İsteme ve nişan günlerinde gelmiş olan çiçeklerin tülleriyle kapladım bi güzel tekrardan, sonra da çiçek falan derken (onlar da evde bulunan nikah şekerlerinden falan ^_^) süslü püslü beğendiğimiz bir defter çıktı ortaya. İnşallah günü gelince içi de güzel güzel dolar, biz de beraber oturup mutlu mutlu okuruz :)



Son hali şurada ^_^ : http://hayatisusle.blogspot.com/2012/06/ziyaretci-defterimiz-son-hali.html

13 yorum:

  1. merhaba ilk yorum yazan ben olayım istedim )). Bloğuma hoş geldiniz . Yeni bir blogcu olarak katılımcı listenizin artmasının mutluluğunu biliyorum. Şu anı defteri ise güzel bir düşünce biz de kızımızın doğumunda böyle bir defter oluşturmuştuk. Gerçekten ileriki günlerde geriye dönüşlerde insana çok güzel şeyler yaşatıyor.Güzel anılarla doldurmanız dileğiyle
    Esen kalın.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar :) Evet gerçekten de gözüm hep listede :) Güzel dileğiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok merak ettim defterin bitmiş halini düğüne çok var mı acaba? (^_^) düğünden sonra fotosunu eklemeyi unutma.. bebiş blogunu CiCilerle büyütmen dileklerimle.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileğin için ^^ düğün temmuzda. Mutlaka eklerim son halinin fotoğrafını da ^^

      Sil
  4. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
    HOŞ BLOG
    BANA DA BEKLERİM
    :))

    YanıtlaSil
  5. ben de çok memnun oldum , teşekkür ederim ^_^. Sık sık uğrarım bloguna ben de :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ayça, tanıştığımıza memnun oldum canım. Bloğun hayırlı olsun, ayrıca düğün hazırlıklarında kolaylıklar dilerim. Herşey gönlünce olsun, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar ^^, ben de çok memnun oldum , çok teşekkür ederim

      Sil
  7. çok güzel fikir gerçekten, bunu elde yapmak daha da güzelmiş, ben de listeme ekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düz bir defter alıp sadece kaplayıp süsleyin bence , Hakan yardım etmeseydi ben defter kısmını asla başaramayacaktım sanırım ^^ ama sonuç çok güzel bence

      Sil
  8. Böylesi çok daha anlamlı olmuş, geri kalan tüm hazırlıklar için kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ düğünle ve kendimle ilgili pek hazırlık kalmadı gibi, sırada ev var...

      Sil
    2. O da hayırlısıyla istediğin gibi olur inşallah.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...