31 Aralık 2011 Cumartesi

İlk Yazı - Yeni Yıl Hazırlığı :)

Blogu açalı epeeeeyyy bir zaman olmasına rağmen, öyle sessiz sessiz bekledi yazık :) kısmet 2011'in son gününeymiş. İstedimki daha fazla tembellik etmeyeyim de yeni yıla blogumla beraber gireyim ^_^

Bu yıl nişan telaşı ve dönem projeleri yüzünden yeni yılın geldiğini farkedemedim, ama son 1-2 günde silkelenip bir kendime geleyim dedim. Yeni yıla babaannemlerin evinde hala, kuzenler, buyukbaba,babaanne ve tabiki kardeş olarak güzel bir sofrada gireceğiz. Canım sevgilim (taze nişanlı) yanımda olamadı ama iyi dilekleri ve ortak 2012 umutlarımızla beraber gireceğiz yeni yıla ^^

Bu yıl yeni yıl hediyesi olarak soğuk seramikten şu küçük çam ağaçlarını (buz dolabı süsü) hazırladım ailenin bayanları için.






Doğum günü 30 aralık olan kuzenim Can için de şu (bence sevimli) taş bebeği hazırladım ^_^




Kendisi tıp öğrencisi olduğu için beyaz önlük giydi üzerine , trompet çaldığı için de ellerine trompetini ve nota kağıdını tutuşturdum :) tipi kendisine benzemedi ama olsunn napalım ^^

Aşağıdaki şu anda almış olduğum tek yeni yıl hediyesi. Kardeşimden geldi , çok güzel bir saat. Henüz paketi açılmadı , asılacağı duvarı bekliyor ^^





Herkesin güzel dileklerinin gerçekleştiği, umutların boşa çıkmadığı bir yıl olur inşallah... İyi yıllar ^^

8 yorum:

  1. Ayca cim, tas bebegin ve buz dolabi suslerin cooook guzel olmuslar. :) sana da mutli yillar :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Sanam, eğer istersen sana da verebilirim buz dolabı süslerinden :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar:)
    sizin içinde bu dileklerinizin fazlası gerçekleşsin inşallah.
    takipçinizim..
    beklerim bende.
    arzu ederseniz tabiki..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. merhabalar, çok teşekkür ederim, tam blogunuzu incelerken yorumunuz geldi :) blogunuza bakar bakmaz takipçiniz oldum zaten :)

    YanıtlaSil
  5. çook naziksiniz:)
    çok teşekkür ederim..
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. bayıldım ben bu taş bebeğe çok şeker:) ellerinize sağlık bloğunuzu da takibe aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) bu kez kuzenim cem için yapıyorum bir tane, 1-2 güne tamamlayıp bloga eklemiş olurum :)

      Sil
  7. merhaba sizden görüp bende hevesle soğuk seramik istiyorum şekil verdikten sonra fırınlanıyor mu öylece kurumaya mı bırakıyoruz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...